World of Tanks Sandobx HD maps Q&A

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Source – https://thearmoredpatrol.com/

  1. The HD maps are very beautiful. Once you are loaded into the game, you will appreciate the effort made by WG.
  2. Some of the maps might be a bit too bright for players, the community contributors that were invited to play test them in Minsk has mentioned about the issue. However, WG would like players to give more feedback on the visual art style of the maps as well as performance issues.
  1. During the play test, it is obvious that some of the climbing spots were removed, due to slight change in textures and terrains, however some of the goating positions still exists. Wargaming would like to hear more feedback about those positions and report to them about the issues on the Sandbox forum.

 

  1. The gravity settings on the sandbox is a bit weird, players might flip their tanks more than what they used to on the live server (We have a lot of “traffic accidents” when we were play testing). Wargaming is aware of the issue and will tweak it later. Please make sure to send feedback on the sandbox forum as well.
  2. There is a rework of the shell tracers. The new shell traces visually look more realistic. Does not look like lasers anymore.
  3. Some of the locations are slightly rework on the HD maps sandbox:
  • Steppes north spawn toward 890 line terrain was slightly reworked – players will be more exposed to enemy sniper fire than on the live server (please make sure to send feedback about this issue on the sandbox forum)
  • Steppes 90 line has a small stream now.
  • Steppes 123 line (aka heavy tank line) is now flooded with water – it is still accessible, during the testing, the terrain resistance doesn’t seem to have change.
  • There is a Gustav Railroad gun outside the border of the North Spawn
  • Cliff climbing spots were removed.
  • Cliff sniper nest in F2 and K5/6 were reworked (F2 spot has no more hard cover anymore, K5/6 sniper has some terrain changes)
  • Malinovka has bushes moved as well
  • Murovanka – the magical forest seems to have more trees than before

-Le mappe HD sono molto belle. Una volta caricate nel gioco, apprezzerete lo sforzo fatto dal WG.
-Alcune delle mappe potrebbero essere un po ‘troppo luminose per i giocatori, i contributors della comunità che sono stati invitati a giocare alla prova a Minsk hanno parlato della questione. Tuttavia,  WG desidera che i giocatori forniscano maggiori risposte sullo stile dell’arte visiva delle mappe e sui problemi relativi alle prestazioni.
-Durante il test di riproduzione, è evidente che alcuni dei punti di scalata sono stati rimossi, a causa di un leggero cambiamento nelle texture e nei terreni, tuttavia alcune delle posizioni di scalata persistono. Wargaming vorrebbe ascoltare maggiori commenti su queste posizioni e segnalarle sulle questioni del forum Sandbox.

-Le impostazioni di gravità sulla sandbox sono un po ‘strane, i giocatori potrebbero ribaltare i loro carri più di quello che avevano usato sul server live (abbiamo un sacco di “incidenti stradali”). Wargaming è consapevole del problema e lo aggiornerà più tardi. Assicuratevi di inviare commenti anche sul forum sandbox.
-C’è una rielaborazione dei traccianti dei proiettili, sembrano più realistici. Non assomiglia più ai laser.
-Alcune delle posizioni sono leggermente rielaborate sul sandbox e nelle mappe hd:
lo spawn nord su Steppes  nella linea 890 è stato leggermente rielaborato – i giocatori saranno più esposti al fuoco sniper nemico rispetto al server live (si prega di inviare commenti su questo problema sul forum sandbox)
La linea 90 di Steppes ha un piccolo stream ora.
La linea 123 (aka heavy tank line) è ora inondata di acqua – è ancora accessibile, durante la prova, la resistenza del terreno non sembra avere cambiamenti.
C’è un cannone Gustav su rotaia al di fuori del confine dello Spawn Nord
I punti di scalata in Scogliera sono stati rimossi.
Il nido dello sniper presso Scogliera in F2 e K5 / 6 è stato rielaborato (il punto F2 non ha più copertina , il cecchino K5 / 6 ha alcune modifiche del terreno)
Malinovka ha cespugli rimpossi
Murovanka – la foresta magica sembra avere più alberi rispetto a prima

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