Armored Warfare Q&A 23 05 2015 pt2

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Armored Warfare Q&A 23 05 2015 pt2

Source – dom1n.com

Q: How are you planning to secure AW from cheaters?
A: We are developing and implementing multiple ways how to detect and disable malicious mods and third party software. We cannot disclose any details for obvious reasons but the game will be very secure from various “hacks”.

Q: Will you implement a player complaint system?
A: Yes, it will be implemented – players will be able to report any breach of rules in the game. One of our primary concerns is to make the game clean and have a non-toxic and pleasant environment in both the game and on forums.

Q: Are the artillery concept (low damage, big firerate, etc.), that we saw last time are final?
A: In the Early Access phase more artillery elements (such as specialized rounds) will be added. These will bring an entirely new experience to artillery gameplay. It’s possible other variants of artillery models will be tested as well.

Q: Are you going to develop AW for mobile devices (like WoT: Blitz)?
A: AW for other platforms or mobile version is not planned for now.

Q: Will players be able to create mods for AW? If not, then will you implement a highly customizable UI?
A: No, in the Early Access phase mods will not be allowed. This is to avoid issues with cheating and with mods that are generally detrimental to player experience. It is possible that UI customization will come in the future.

Q: Is there a possibility to change (especially increase) transparency of flora in game? I can’t even imagine a comfortable play without this.
A: All the players will have the same conditions when it comes to flora transparency since if one player has transparent trees and the other does not, the latter is at disadvantage. Transparency mods will not be allowed. On the other hand, the flora becomes transparent as you get closer to it so you will not have to fire completely blindly.

  • D: Come avete intenzione di tenere al sicuro AW dagli imbroglioni?
    A: Stiamo sviluppando e attuando molteplici modi per rilevare e disabilitare mods dannosi e software di terze parti. Non possiamo rivelare i dettagli per ovvie ragioni, ma il gioco sarà molto sicuro da vari “hack”.
  • D: Voi implementerete un sistema di denuncia?
    R: Sì, sarà attuato – i giocatori saranno in grado di riferire qualsiasi violazione delle regole del gioco. Una delle nostre preoccupazioni principali è quello di rendere il gioco pulito e avere un ambiente non tossico e piacevole sia nel gioco e sul forum.
  • Q: il concetto di artiglieria (pochi danni, grande firerate, etc.), che abbiamo visto la scorsa volta sarà finale?
    A: Nella fase di Early Access saranno aggiunti più elementi di artiglieria (come i colpi specializzati). Questi porteranno un’esperienza completamente nuova per l’artiglieria in gioco. Sono possibili altre varianti di modelli di artiglieria e saranno testati.
  • D: Avete intenzione di sviluppare AW per i dispositivi mobili (come WoT: Blitz)?
    A: AW per altre piattaforme o versione mobile non è prevista per ora.
  • D: I giocatori saranno in grado di creare mod per AW? Se no, allora si implementarà un’interfaccia utente altamente personalizzabile?
    A: No, in Early Access non si potranno provare mods. Questo per evitare problemi con imbrogli e con mods che sono generalmente pregiudizievoli per l’esperienza del giocatore. E’ possibile che la personalizzazione dell’interfaccia utente verrà nel futuro.
  • D: C’è la possibilità di cambiare (soprattutto aumentare) la trasparenza della flora in gioco? Non riesco nemmeno a immaginare un gioco senza questo.
    A: Tutti i giocatori avranno le stesse condizioni quando si tratta di flora trasparente, poiché se un giocatore ha alberi trasparenti e l’altro no, quest’ultimo è in svantaggio. Non sarà consentito una mod di Trasparenza. D’altra parte, la flora diventa trasparente non appena ci si avvicina ad essa in modo da non dover sparare completamente alla cieca.

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