War Thunder ground forces new arcade mechanics

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War Thunder ground forces new arcade mechanics

Source – http://warthunder.com/en/devblog/current/749

Bombers, for tankers, often appear as a sudden surprise, frequently there is not enough time to react. This particularly affects arcade battles where the mechanics of this mode are such that enemy aircraft will only appear when players select the air support event via the HUD. Now bomb ordnance on aircraft in ground forces arcade battles will have a delay of 10 seconds set by default. This means that even when a bomb has struck the ground it will explode only after 10 seconds have passed from when it was released, ground vehicles will now have time to avoid the explosion. In addition, bombs that are close to player will have an icon above them, warning those in the area about the danger.

I bombardieri per i carri, compaiono spesso come una repentina sorpresa, spesso non c’è abbastanza tempo per reagire. Questo riguarda in particolare le battaglie arcade dove la meccanica di questa modalità di funzionamento sono tali che gli aerei nemici appaiono solo quando i giocatori selezionano il supporto aereo tramite l’HUD. Ora i bombardamenti aerei in arcade avranno un ritardo di 10 secondi per impostazione predefinita. Ciò significa che, anche quando una bomba ha già colpito la terra, essa esploderà solo dopo 10 secondi dal rilascio, i veicoli di terra avranno il tempo per evitare l’esplosione. In aggiunta, le bombe che sono vicine al giocatore avranno un’icona sopra di loro, avvertendoli della zona di pericolo.

We are also giving players an opportunity to use the old artillery strike system for arcade battles. Now you will be able to switch between the current one (map based) and the view of your artillery target, which raises the camera over your vehicle for a better choice of artillery strike position. Notice that the height of the camera elevation above the ground is reduced in comparison to the previous implementation of the feature, thus it will provide less of a tactical advantage while using it.

arta_en_1Stiamo dando ai giocatori la possibilità di utilizzare il vecchio sistema di colpi di artiglieria nell’arcade. A questo punto è necessario essere in grado di passare da quella attuale (mappa) alla vista del vostro bersaglio dell’artiglieria,  sollevando la fotocamera del veicolo per una migliore scelta dei colpi di artiglieria. Si noti che l’altezza della telecamera sopra il suolo è ridotta rispetto alla precedente implementazione della funzione, quindi, fornirà meno vantaggio tattico durante l’utilizzo.

In simulator and realistic battle modes you will only be able to use the map based artillery strike system.

Nel simulatore e realistica si sarà in grado di utilizzare la mappa per i colpi di artiglieria.

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