World of Tank news 20 02 2015

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World of Tank news 20 02 2015

Source – http://ftr.wot-news.com/2015/02/20/20-2-2015/

– AMX-13/75 will not be buffed in 9.7
– it’s not yet clear where the AMX-30 “microbranch” will start from
– the tank position “twitching” at above 500 meters distance will not be fixed with the arrival of the render circle
– IS-3 in HD will not appear in 9.7 test, it will appear in 9.8 test
– new (high res) penetration/ricochet decals will be made using “normal mapping”
– it’s not yet clear whether the maxium amount of penetration decals per tank will increase (SS: to be clear – right now, the amount of decals (“holes” and “scratches” from nonpen hits) is limited – after you get hit a certain amount of times, the older holes start to disappear)
– a player brought up a theory (shared by many apparently) that when you are using autoaim, your gun gets suddenly much more accurate (bigger percentage of shots hit). Storm investigated this theory thoroughly, they made tests of accuracy while the vehicle is standing, in motion etc. – the result is that autoaim does not increase accuracy in any noticeable way. Storm thinks the perception of accuracy increase comes from the fact that at longer distances (and with worse ping), the autoaim simply keeps tracking the target better than a player would
– new motion physics is not related to BugWorld update
– new BugWorld update should improve game performance, not reduce it
– the option to assist your allies to get back on their tracks (when the tank flipping on their back will be implemented, like in War Thunder) will not be implemented

  • – l’AMX-13/75 non sarà potenziato nella 9.7
  • – Non è ancora chiaro da dove il “microbranch” AMX-30 partirà
  • – il saltella dei carri sopra
  • La danza dei carri  in avvistamento sopra i 500 metri non sarà corretto con l’arrivo del cerchio di rendering
  • – IS-3 in HD non apparirà nel test 9.7, apparirà nel test 9.8
  • – nuove decal di penetrazione e di rimbalzo saranno create con normal mapping
  • – Non è ancora chiaro se la quantità massima di decalcomanie di penetrazione e rimbalzi per carro aumenterà, al momento è limitata – dopo che si viene colpiti un certo numero di volte, i fori vecchi iniziano a scomparire.
  • – Un giocatore ha una teoria (condivisa da molti a quanto pare), che quando si utilizza autoaim, il cannone diventa improvvisamente molto più preciso (più grande percentuale di Colpi a segno). Storm ha studiato questa teoria a fondo, hanno fatto prove di precisione, mentre il veicolo è fermo, in movimento, ecc – il risultato è che autoaim non aumenta la precisione in alcun modo evidente. Storm pensa la percezione di aumento precisione deriva dal fatto che a distanze più lunghe (e con brutto ping), l’autoaim continua semplicemente seguendo il bersaglio meglio di un giocatore
  • – Nuova fisica del movimento non è legato all’aggiornamento di BugWorld
  • – Nuovo aggiornamento di BugWorld dovrebbe migliorare le prestazioni di gioco, non ridurle
  • – La possibilità di assistere i vostri alleati per rimettersi sulla pancia del carro (quando verrà realizzato il ribaltamento) come in guerra Thunder, non sarà attuato

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