World of Tanks 1.12 – Battle Pass season 4 – progressive 3d styles

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A key feature of the new Battle Pass will be the progressive 3d style, to which body kit elements are added.

– The Battle Pass progression now has three chapters, each with the same number of stages.

– Improved Battle Pass can be purchased for each chapter separately and for all chapters at once. The purchase is available in the in-game store for gold and real money.

– You can now earn progression points in random (except for general battles) and ranked battles, in the “Steel Hunter” and “Frontline” modes, as well as by completing daily tasks.

– The main reward of each chapter will be a progressive style with several levels of development. The levels differ in the number of hinged elements. The player can choose which of the three styles to improve within the chapter.

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– Players will now be able to independently choose certain Battle Pass rewards: a nation of tutorials and blueprints, as well as standard and trophy equipment from the list.

– Added Battle Pass tokens – currency for completing certain stages. During the year, the accumulated tokens can be spent in the new section of the in-game store “Goods for tokens”. The list of goods will include unique equipment, equipment, and other in-game values.

source – wotclue


Una caratteristica chiave del nuovo Battle Pass sarà lo stile 3D progressivo, a cui vengono aggiunti elementi del body kit.

– La progressione del Pass battaglia ora ha tre capitoli, ciascuno con lo stesso numero di fasi.

– Il Battle Pass migliorato può essere acquistato per ogni capitolo separatamente e per tutti i capitoli contemporaneamente. L’acquisto è disponibile nel negozio in-game per oro e denaro reale.

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– Ora puoi guadagnare punti progressione in battaglie casuali (ad eccezione delle battaglie generali) e classificate, nelle modalità “Steel Hunter” e “Frontline”, oltre che completando le attività quotidiane.

– La ricompensa principale di ogni capitolo sarà uno stile progressivo con diversi livelli di sviluppo. I livelli si differenziano per il numero di elementi a cerniera. Il giocatore può scegliere quale dei tre stili migliorare all’interno del capitolo .

– I giocatori potranno ora scegliere in modo indipendente alcune ricompense del Pass battaglia: una nazione di tutorial e progetti, nonché equipaggiamento standard e trofeo dall’elenco.

– Aggiunti gettoni Pass battaglia, valuta per il completamento di determinate fasi. Durante l’anno, i gettoni accumulati possono essere spesi nella nuova sezione del negozio in-game “Merci per gettoni”. L’elenco dei prodotti includerà equipaggiamento e altri valori di gioco unici.

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