World of Tanks 1.4 – Ghost Town map review

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Do you remember the map of Ghost Town, which previously served as the arena of battles in different game modes and during tournaments? In version 1.4, the ghost town map will change significantly and will get a whole new life as a map for random battles.

Behind this map is a legend. It is a battlefield for a proud warrior from Kazakhstan, who was forced to leave his home forever and fight for freedom and peace for his relatives. His path goes through the Kazakh steppes and deserts and leads him to the City of Ghosts, where he will face the opponents. The stakes are high and the victory will not be easy.

Exactly in this mood, we created a soundtrack for this map. We tried to include in it a whole range of deep feelings related to this heroic legend. Just listen to this amazing music, it’s really captivating!

Let’s take a look at the most important improvements that we have made on this “old new map”:

  •  The map has grown significantly – its size has increased to 1000 × 1000 meters. Thanks to this, all vehicle classes will find their place on the battlefield and will be able to use new tactics to win.
  • The city is located in the center of the map and is still of strategic importance. In this area, heavy tanks and armored tank destroyers will fight face to face to see who is the strongest.
  • The western part of the map is at the mercy of light and medium tanks . There is enough room for active maneuvers.
  • The East is a favorable zone for tank destroyers. The northern and southern part of the map favors precise firing at a long distance.

source – rykoszet.info

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Vi ricordate la mappa di Ghost Town, che in precedenza serviva come arena di battaglie in diverse modalità di gioco e durante i tornei? Nella versione 1.4, la mappa della città fantasma cambierà in modo significativo e avrà una nuova vita come una mappa per battaglie casuali.

Dietro questa mappa c’è una leggenda. È un campo di battaglia per un fiero guerriero del Kazakistan, costretto a lasciare la sua casa per sempre e lottare per la libertà e la pace per i suoi parenti. Il suo percorso attraversa steppe e deserti kazako e lo conduce alla città dei fantasmi, dove affronterà gli avversari. La posta in gioco è alta e la vittoria non sarà facile.
Esattamente in questo stato d’animo, abbiamo creato una colonna sonora per questa mappa. Abbiamo cercato di includere tutta una serie di sentimenti profondi legati a questa leggenda eroica. Ascolta questa musica incredibile, è davvero accattivante!

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Diamo un’occhiata ai miglioramenti più importanti che abbiamo fatto su questa “vecchia nuova mappa”:

  • La mappa è cresciuta in modo significativo: le sue dimensioni sono aumentate a 1000 × 1000 metri. Grazie a questo, tutte le classi di veicoli troveranno il loro posto sul campo di battaglia e saranno in grado di utilizzare nuove tattiche per vincere.
  • La città si trova al centro della mappa ed è ancora di importanza strategica. In questa zona, carri armati pesanti e cacciacarri corazzati combattono faccia a faccia per vedere chi è il più forte.
  • La parte occidentale della mappa è in balia di carri armati leggeri e medi. C’è abbastanza spazio per le manovre attive.
  • L’Oriente è una zona favorevole per i cacciacarri meno corazzati. La parte settentrionale e meridionale della mappa favorisce un tiro preciso a lunga distanza.

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