World of Tanks – Front Line 2019 – Front of Bugs!

Home News WarGaming news World of Tanks news

Today, November 25 at 04:00 (Moscow time) the 10th episode of LF was completed. And now it’s time to talk about the technical problems in this mode.

A huge number of bugs and no compensation for the players.

Since the very first episode of the Front Line (February 2019), WG has had a lot of problems with the event. Each new episode surfaced another major critical bug, which was not fixed so quickly.

Let’s remember the main bugs (we don’t even take small ones): a bug with a reconnaissance plane, a bug with the after death, invisible opponents and allies, living wrecks, a bug with the reserve of smoke for the whole battle, and, cherry on the cake, the wildest friezes and the inability to play in the LF from 2:30 to 4 a.m.

And interface bugs, freezing the game during the countdown to the start of the battle, displaying the wrong zones that the ally shows you, texture map bugs, etc.

READ also:  World of Tanks 1.6 - T54E2 - final model - high detailed pictures

Last week ALL of them came out again in a crowd and continued to get out one at a time every last episode, but at 10 episode, as was said earlier, all bugs appeared again.

Of course, you will not receive any compensation from WG! (for now?)

source – wotexpress


Oggi, 25 novembre alle 04:00 (ora di Mosca), è stato completato il decimo episodio di FL. E ora è il momento di parlare dei problemi tecnici in questa modalità.

Un numero enorme di bug e nessun risarcimento per i giocatori.

Sin dal primo episodio di Front Line (febbraio 2019), WG ha avuto molti problemi con l’evento. Ogni nuovo episodio è emerso un altro importante bug critico, che non è stato risolto così rapidamente.

READ also:  World of Tanks 110 HT HD mod

Ricordiamo i bug principali (non ne prendiamo nemmeno di piccoli): un bug con un aereo da ricognizione, un bug con il dopo morte, avversari e alleati invisibili, relitti viventi, un bug con la riserva di fumo per tutta la battaglia e, ciliegia sulla torta, i blocchi più selvaggi e l’incapacità di giocare dalle 2:30 alle 4 del mattino

E i bug dell’interfaccia, congelando il gioco durante il conto alla rovescia fino all’inizio della battaglia, mostrando le zone sbagliate che l’alleato ti mostra, i bug delle mappe nelle tessiture, ecc.

La settimana scorsa TUTTI i bug sono usciti di nuovo in mezzo e hanno continuato a uscire uno alla volta ogni ultimo episodio, ma nel decimo, come è stato detto in precedenza, tutti sono riapparsi.

Ovviamente, non riceverai alcun compenso da WG!


Comments are closed.