World of Tanks news 22 01 2015 pt1

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 World of Tanks news 22 01 2015 pt1

Source – http://ftr.wot-news.com/2015/01/22/22-1-2015/

– premium TD’s will not get a viewrange nerf
– developers are working on better anti-aliasing as a part of the next big update of the graphics system in the game
– Storm states that reworked (larger) Murovanka ended up doing nicely (a good map)
– removing the standard render from the game would not save any client space
– WG will consider buffing 121 (Chinese tier 10)
– AMX-30 branch will have “two vehicles” (SS: well, not really, I mean there will be a bunch of lowtiers up to tier 5 IIRC, then a gap, and then AMX-30 Prototype and AMX-30 coming from AMX-13/90)
– when Havok comes, the level of allowed destruction will be the same as it is now
– T28 (US TD) will be changed from the fake it is to a real project (early T95 variant from NARA archives)
– the WT E-100 replacement is a real project and it is not on E-100 hull, it will “fit the Waffenträger concept”
– a mechanism for players to easily find a platoon mate (“platoon finder”) to play with them is planned for this year

– animated models (SS: as in, ventilators turning and such) are not tied to Havok
– FV215b (120) was introduced into the game because “earlier, we considered Chieftain to be too modern. Now we don’t anymore.”
– developers are working on Dx11 support, it wasn’t scrapped
– there are two issues with the bushes, causing them to flicker in sniper mode. Only one will be fixed in 9.6
– XP for “tanking” will most likely come in 9.7
– some graphical bugs in various models (like a tank having too short a barrel) will have to wait until the tank is reworked to HD
– Storm is aware of the issue where players get 4-5 maps all the time during one gaming session (too much map repeating). He states that it will not be fixed in near future, WG will think what to do with it. It’s a question of MM and server load
– Q: “Which high pen shells will get nerf?” A: “All those, that we consider need it”
– dynamic characteristics of tanks in a hangar should come this year, so should a new garage filter (SS: odd, didn’t SerB say those were scrapped or something?)
– Storm states that the IM’s are skill-based, because “skilled players complete them faster than the unskilled ones”

  • – i cacciacarri Premium non avranno un viewrange nerf
  • – gli sviluppatori stanno lavorando su una migliore anti-aliasing come parte del prossimo grande aggiornamento del sistema grafico del gioco
  • Storm, dopo la rettifica grande di  Murovanka questa mappa sarà buona
  • – rimozione del rendering standard dal gioco non salva qualsiasi spazio cliente
  • – WG prenderà in considerazione il potenziamento del 121 Cinese (livello 10)
  • – il ramo AMX-30 avrà “due veicoli”
  • – quando verrà Havok, il livello di distruzione sarà la stessa dio adesso 
  • – T28 (USA cacciacarri) verrà cambiato da modello falso che è con un vero e proprio progetto (prima versione del T95 da archivio NARA )
  • – la sostituzione del WT E-100 è un vero e proprio progetto e non si tratta di uno scafo dell’E-100, si “adatta al concetto Waffenträger “
  • – un meccanismo che permetta al giocatore di trovare facilmente il plotone (ploton finder), verrà introdotto quest’anno
  • – modelli animati non sono vincolati a Havok
  • – l’FV215b (120) è stato introdotto nel gioco, in quanto “prima abbiamo considerato il Chieftain troppo moderno. Adesso non più.”
  • – gli sviluppatori stanno lavorando sul supporto Dx11 (speriamo presto)
  • – ci sono due problemi con i cespugli, che sfarfallano in modalità cecchino. Uno solo sarà corretto nella 9,6
  • -XP per “tanking” verrà probabilmente nella 9.7
  • – alcuni bug grafici in vari modelli (come una canna troppo corta) dovranno attendere fino a quando il carro è rettificato in HD
  • – Storm è consapevole del problema in cui i giocatori giocano in un massimo di 4-5 mappe per tutto il tempo di una sessione di gioco. Egli afferma che non sarà corretto in un prossimo futuro, WG penserà cosa fare con esso. Si tratta di una questione di MM e il carico del server
  • – D: “Quali proiettili ad alta penetrazione avranno un nerf?” A: “Tutti quelli , che riteniamo necessario”
  • – caratteristiche dinamiche dei carri in hangar dovrebbero arrivare entro quest’anno, così come un nuovo filtro per il garage 
  • – Storm afferma che le MI sono basate sull’abilità, perché “i giocatori più abili le terminano più velocemente che i non abili”

 

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