World of Tanks news 25 01 2015

Home News WarGaming news World of Tanks news

World of Tanks news 25 01 2015

Source – http://ftr.wot-news.com/2015/01/24/24-1-2015/

– there’s no ETA on “matchmaker 3.0″ right now – there’s a lot of research to be done
– new motion physics: medium future
– Storm considers MM and balancing fixes to have higher priority than Havok introduction
– Type 62 will not be buffed in 9.6
– the HD E-100 model was made according to Panzer Tracts and the weld thickness was copied from there. But in the end, developers decided not to do it and leave it as it was 
– developers considered improving the gold to credit conversion ratio to make this conversion more attractive, but decided not to do it in the end
– Storm confirms that there will be no more limited MM tanks, this decision is connected “to gameplay and to matchmaker issues”
– the game is being optimized gradually every patch
– Havok development has nothing to do with motion physics, it’s different people doing it
– new tree render (“speedtree”) will come as a part of the new render system WG is working on

  • – Non c’è ETA su “matchmaker da 3.0 ” – c’è un sacco di ricerca da fare
  • – nuovo movimento fisica: media futuro 
  • – Storm ritiene che il MM e le correzioni di bilanciamento abbiano una priorità più elevata di Havok
  • – tipo 62 non sarà potenziato nella 9,6
  • – il modello HD dell’E-100 è stato realizzato secondo Panzer Tracts e lo spessore della striscia superiore frontale è stata copiata da lì. Ma, alla fine, gli sviluppatori hanno deciso di non farlo e lasciare tutto così come è 
  • – gli sviluppatori hanno considerato di migliorare la conversione oro / credito rapporto per attrarre maggiormente i giocatori, ma hanno deciso di non farlo alla fine
  • – Storm conferma che non ci saranno più carri con MM limitato, questa decisione è collegata al gioco e al “matchmaker”
  • – il gioco è stato ottimizzato gradualmente in ogni patch
  • – Havok hnon a nulla a che fare con la fisica di movimento, persone diverse ci lavorano
  • – nuova struttura di rendering ( “speedtree”) è una parte del Nuovo sistema  a cui la WG sta lavorando

Comments are closed.