World of Tanks news 26 02 2015

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World of Tanks news 26 02 2015

Source – http://ftr.wot-news.com/2015/02/26/26-2-2015/

– new motion physics (NMP) does NOT mean that the suspension of SD tank models will suddenly start behaving like HD one (independent suspension)
– historical Porsche type transmission will not be implemented for now
– Havok will come only after very long time (SS: definitely not anytime soon, “long KTTS” usually means around a year)
– NMP has no influence on client performance, it is calculated server-side
– when you get tipped on your roof, you will get the same countdown as when drowning, if you don’t manage to get back on your tracks within the time limit, you will explode
– NMP does not mean net the traffic will increase
– rails (the railway irons) will not become physical objects. This would significantly increase how complex the collision model is and it would lead to server performance drop
– the point of the physics test is to find out how good the NMP gameplay is
– some players are very angry about the content left out from 9.7 due to e-sports. Storm doesn’t consider it that big of a deal.
– Q: “War Thunder has tanks that smear themselves with “brown substance”” A: “If it’s interesting for them, let them smear themselves with it.”
– tanks getting dirty from mud in WoT apparently won’t come anytime soon, as there are many other issues with WoT to be solved first

  • – Nuova fisica di movimento (NFM) non significa che le sospensioni dei carri in SD improvvisamente inizino comportandosi come in HD (sospensione indipendente)
  • – la trasmissione storica tipo Porsche non sarà implementata per ora
  • – Havok si realizzerà solo dopo molto tempo
  • – NFM non ha influenza sulle prestazioni del client, è calcolato sul lato server
  • – quando si ribalta il carro, otterrete lo stesso conto alla rovescia di quando si affonda, se non siete riusciti a tornare sui cingoli entro il tempo limite, esploderete
  • – NFM non significa che il traffico di rete aumenterà
  • – rotaie ferroviarie non saranno oggetti fisici. Questo provocherebbe un aumento della complessità del modello collisione  e questo potrebbe portare a un calo delle prestazioni del server
  • – il punto di vista del test è capire quanto buona sia  la NFM in gioco
  • – alcuni giocatori sono molto arrabbiati per i contenuti rilasciato per  9,7 a causa degli e-sport. Per Storm non è un grosso problema.
  • – D: “War Thunder ha i carri che si sporcano con “sostanza marrone” (è terra, rosiconi, ndt)” R: “Se è interessante per loro, lasciateli cospargere con essa.”
  • – i carri che si sporcano di fango in WoT apparentemente non verranno presto, dal momento che vi sono molte altre questioni da risolvere prima
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