World of Tanks News 27 02 2014

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Fonte – World of Tanks News 27 02 2014

World of Tanks News 27 02 2014

– P.Bityukov confirms the appearance of early model Panzer IV this year (SS: 9.0). trad. Bityukov conferma l’arrivo del primo modello di Pz IV quest’anno.
– SerB states that it’s completely possible there is an error in the US M68 gun weight (it’s too heavy), if there is time, the developers will move the weight from the gun to the turret (SS: the way module weight works is that although some modules have their historical weight, the important part is the sum of all weights, so module weight itself is basically a balance parameter). trad. Storm afferma che vi sia la possibilità di un errore nel peso del cannone US M68 (troppo pesante), se ci sarà te,mpo, i devs sposteranno il peso dal cannone alla torretta.
– next account migration from RU to US won’t come anytime soon. trad. la prossima migrazione da RU a US non ci sarà presto.
– no TD hardcap is planned, because artillery (that was hardcapped) has very specific gameplay and TD’s don’t. trad. non è pianificato un hardcap per i cacciacarri, perchè le arty hanno uno stile di gioco specifico a differenza dei cacciacarri.
– SerB confirms that there will be transitions between various branches of the EU tree (SS: for example, the Czechoslovak T-21 into Hungarian Turán branch). trad. SerB conferma che ci saranno delle transizioni tra diversi rami dell’albero UE.
– in the EU tree, tanks in different configurations will not change their nationality, because it would be a mess (SS: specifically, Czechoslovak TNH tanks in various configurations could belong to Sweden, Switzerland, Czechoslovakia, Latvia etc. – the player was asking, whether by changing its configuration (turret, gun), the tank will switch nationality – yes, it’s a dumb question). trad. nell’albero EU, i carri con configurazione differente non cambieranno nazionalità
– M103 was picked for HD re-work in 9.0, because it was the only American heavy tank, that was in active service. trad. l’M103 è stato scelto per la rimodellazione in 9.0, perché era l’unico carro Americano pesante ad essere stato in servizio.
– Tortoise was picked because it’s well known and high-tier, T-34/85 and IS tanks were picked because they are symbols of Soviet WW2 victory. trad. il Tortoise è stato scelto perchè è ben conosciuto e di alto livello, il T-34/85 e IS perchè sono i simboli della vittoria sovietica nella WWII.
– the Maus turret flying off in today’s trailer might not be the final version, but Storm states that they have seen a reference video from Syria, where a turret flies for ten seconds (!) after ammo rack explosion. trad. la torretta del Maus che vola via nel trailer della patch 9.0 non è la versione finale, ma Storm afferma che hanno visto un video di riferimento in Siria, nel quale una torretta vola in aria per circa 10 secondi per una esplosione della stivetta munizioni.
– Storm states that “normal multithreading” (SS: multicore support I think) will not give the game the performance boost everyone expects, it’s not the universal solution to all problems. trad. Storm afferma che il supporto multicore non darà un miglioramento delle prestazioni come ognuno pensa, non è la soluzione universale a tutti i problemi.
– Storm adds to the issue above that there is no universal optimization solution that would solve everything, instead, Wargaming has to improve things a bit on 10 different places and the result will come. These places are for example CPU multithread, GPU multithread, reworked grass, trees and bushes render, new optimized anti-aliasing, new optimized water render, landscape render optimization, more active model level of detail, new effects render. There is a lot of work now. trad. riguardo alla problematica sovra esposta, Storm ricorda che non esiste una soluzione universale per ottimizzazione che risolverebbe tutto, per questo la WG vuole migliorare le cose su almeno 10 differenti fattori e così i risultati verranno. Questi fattori saranno ad esempio il multicore CPU e GPU, la rilavorazione del rendering di dell’erba, alberi e cespugli, un antialiasing nuovo e ottimizzato, così l’ottimizzazione del rendering dell’acqua e del terreno, più modelli/livelli attivi di dettaglio, nuovi effetti di rendering. Ci sta molto lavoro per adesso
– the points above are being worked on. trad. i punti sopra sono in lavorazione

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