World of Tanks Q&A 12 03 2015 pt1

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World of Tanks Q&A 12 03 2015 pt1

Source – http://ritastatusreport.blogspot.nl/2015/03/13032015-qa.html

-While it’s theoretically possible to generate objects on random spots in Bigworld (for example randomized bush placement), it won’t be done due to map balance issues;
-Average time of battle is 7 minutes, although it varies from tier to tier. In last 6 months, it hasn’t changed much (RG: As long it’s not a tier 10 battle, those take almost the entire time and often end in draw);
-The option to “crush” a tank by ramming it into a solid object (house, wall) will not be added;
-Apparently the T95 specifically will not be buffed in order to compensate for its poor mobility on WoT hilly maps;

-There are no plans to compensate players for the accuracy nerf of premium vehicles (“we might as well compensate for removing their favorite camping spots on maps”)
-All tanks or at least classes having the same view-range would be “boring”;
-The goal of Super Pershing HD rework: “we are trying not to change the armor”;
-Firepower-wise, LT7 and LT8 vehicles are much like MT7 and MT8, “only the MM spread is different”;
-Developers are working on making the classes more diverse;
-After the TD viewrange nerf, the nerfed vehicles now do less damage with their own spotting, but overall their damage output was not reduced;

  • -Anche se è teoricamente possibile generare gli oggetti in punti casuali con Bigworld (ad esempio  posizionamento casuale di cespugli), non sarà fatto a causa di problemi di bilanciamento;
  • – il tempo medio della battaglia è a7 minuti, ma varia da un livello all’altro. Negli ultimi 6 mesi, non è cambiato molto
  • -la possibilità di “schiacciare” un carro contro un oggetto solido (casa, parete) non sarà aggiunto;
  • -apparentemente il T95 in particolare non sarà potenziato per compensare la scarsa mobilità  nelle mappe collinari;
  • -Non ci sono piani per compensare i giocatori per il nerf alla precisione di veicoli premium 
  • -Tutti i carri o almeno tutte le classi aventi lo stesso raggio visivo sarebbero “noiosi”;
  • – L’obiettivo della rilavorazione del Super Pershing in HD: “cerchiamo di non cambiare la corazza”;
  • -lato potenza di fuoco, leggeri tier 7 e 8 sono molto simili ai medi tier 7 e 8, “solo il MM è diverso”;
  • -Gli sviluppatori stanno lavorando per rendere le classi più diverse; –
  • dopo il ner f del raggio visivo dei cacciacarri, i veicoli depotenziati ora fanno meno danni da dietro i cespugli, ma nel complesso il loro output di danno non è stato ridotto;

 

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