World of Tanks Storm Q&A 05 04 2015

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World of Tanks Storm Q&A 05 04 2015

Source – http://ritastatusreport.blogspot.nl/2015/04/storm-confirming-new-render-and-qa.html

– A player made a proposal, where he suggests the crews not to “forget” their previous tank skill upon retraining if the crew played at least X battles in that tank. Storm states that it might be discussed but no promises;
– Storm states that the decision to make alternative hulls only for mass-produced (“non-paper”) tanks is influenced by client size: “We have a lot of tanks as it is. If we do it for all vehicles, the client size will become outrageous.”
– Storm confirms that client size issues are clear and present (not something WG made up);
– Improved graphic render? New anti-aliasing? More motion physics tests? “Everything of that. When it’s done it’s done.”
– Animated garage UI is not planned;
– Serverside replays were scrapped for now (they were first announced two or three years ago);
– Storm confirms that Swamp fill be fixed somewhat;
– The closest rebalance (buffs/nerfs) will concern tier 5-10 gun penetration, both regular and gold shells. Some will have their penetration nerfed, some will be rebalanced “in favor of systematization and to become more logical”. The goal of this rebalance is “to increase the role of armor in the game”. Which shells will be nerfed will not be disclosed for now until the list is finalized;
– Ferdinand will not be moved to tier 7 with its historical gun (“it’s not worth doing it”).

  • – Un giocatore ha fatto una proposta, in cui egli suggerisce che gli equipaggi di non “dimentichino” le loro precedenti abilità del carro sulla riqualificazione almeno per il tier X. Storm afferma che la cosa potrebbe essere discussa, ma niente promesse;
  • – Storm afferma che la decisione di dare scafi alternativi solo per i carri in serie (“non-progetti “) è influenzato dalla dimensione del client: “Abbiamo un sacco di carri armati e se lo facciamo per tutti i veicoli, il client avrà una dimensione  scandalosa.”
  • – Storm conferma che i problemi di dimensione del client sono chiare e presenti;
  • – grafica e render migliorato? Nuovo anti-aliasing? Altri test di fisica di movimento? “Tutto di questo: Quando è fatto è fatto.”
  • – UI animata in garage non è prevista;
  • – i Replay lato server sono stati demoliti per ora (sono stati annunciati due o tre anni fa);
  • – Storm conferma che la mappa Palude verrà risistemata in qualche modo;
  • – Il riequilibrio più vicino (buff / nerfs) riguarderà la penetrazione dei livello 5-10, sia normali che gold. Alcuni avranno la loro penetrazione depotenziata, alcuni saranno riequilibrati “a favore di una sistematizzazione più logica”. L’obiettivo di questo riequilibrio è “per aumentare il ruolo della corazza in gioco”. Quali proiettili saranno depotenziati non saranno comunicati per ora fino a quando la lista non è completa;
  • – il Ferdinand non sarà spostato a tier 7 con il suo cannone storico.

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