World of Tanks Supertest – map changes – Prokhorovka Ruinberg and Cliff

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Interesting news from supertest about Prokhorovka, Ruimberg and Cliff maps. Source – rykoszet.info

Prokhorovka:

  1. The hill area was deepened to make it easier to find cover for vehicles that were detected in the bushes.
  2. The depth of marsh areas was also slightly increased – as a result, this area allows you to shelter from the fire from the hill on the side of the street.

  1. L’area della collina è stata approfondita per facilitare la ricerca di copertura per i veicoli che sono stati rilevati nei cespugli.
  2. Anche la profondità delle aree palustri è stata leggermente aumentata – di conseguenza, questa zona consente di ripararsi dal fuoco dalla collina sul lato della strada.
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Ruinberg:

  1. 8.1 – 8.2 A “balcony” (8.1) has been added for the team starting from the upper cap. It does not provide the same opportunities to shoot enemies at green as point 8.2, but will allow you to take positions in which players from the upper cap can dig in and shoot at the entrance to the “balcony” 8.2.
  2. Some ruins have been lowered to allow fire from a new position.
  3. 9. The hill has been slightly lowered and the niche next to it has been removed. Low- or medium-profile vehicle commanders can still use tactics to fight with a hidden hull, but they will not be able to completely hide the vehicle.

  1. 8.1 – 8.2 È stato aggiunto un “balcone” (8.1) per la squadra a partire dal tappo superiore. Non offre le stesse opportunità di sparare ai nemici in verde del punto 8.2, ma ti consentirà di assumere posizioni in cui i giocatori del limite superiore possono scavare e sparare all’ingresso del “balcone” 8.2.
  2. Alcune rovine sono state abbassate per consentire il fuoco da una nuova posizione.
  3. La collina è stata leggermente abbassata e la nicchia accanto è stata rimossa. I comandanti di veicoli di basso o medio profilo possono ancora usare le tattiche per combattere con uno scafo nascosto, ma non saranno in grado di nascondere completamente il veicolo.
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Cliff:

  1. The starting positions of both teams’ vehicles were moved slightly to even out the time needed to reach key positions.
  2. Some homes were moved to create positions to support allies going up the hill.
  3. The cliff has been reduced to even the speed at which both teams can reach the top.
  4. A cavity was created in which you can take refuge from enemies who are firing from the hill.
  5. Compared to the previous test, the height of the hill has been reduced and the recess increased to facilitate combat from the slopes.
  6. Removed rock that had no effect on gameplay. A large rock has been moved and its size increased – now it acts as a shield against enemies from above the water.
  7. The cliffs were changed to even out the time needed for both teams to reach the top and the available cover.
  8. A position was created for the team from the top cap. Players following the lighthouse will be able to fire from the middle of it. It is characterized by a similar shape as the seat above the water, which is occupied by the opposing team.

  1. Le posizioni di partenza dei veicoli di entrambe le squadre sono state leggermente spostate per uniformare il tempo necessario per raggiungere le posizioni chiave.
  2. Alcune case furono spostate per creare posizioni per sostenere gli alleati che salivano la collina.
  3. La scogliera è stata ridotta persino alla velocità con cui entrambe le squadre possono raggiungere la cima.
  4. È stata creata una cavità in cui è possibile rifugiarsi dai nemici che sparano dalla collina.
  5. Rispetto al test precedente, l’altezza della collina è stata ridotta e l’incavo aumentato per facilitare il combattimento dai pendii.
  6. Rimossa a roccia che non ha avuto alcun effetto sul gameplay. Una grande roccia è stata spostata e le sue dimensioni aumentate – ora funge da scudo contro i nemici da sopra l’acqua.
  7. Le scogliere sono state cambiate per uniformare il tempo necessario a entrambe le squadre per raggiungere la cima e la copertura disponibile.
  8. Una posizione è stata creata per la squadra dal tappo superiore. I giocatori che seguono il faro potranno sparare dal centro. È caratterizzato da una forma simile al sedile sopra l’acqua, che è occupato dalla squadra avversaria.
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