World of Tanks Supertest – Map changes – Steppes and Mines

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Map changes: Steppes, Mines.

This time a new pack of maps from map makers. The changes are small, but pleasant.

Data based edits should be expected in 1 patch. These changes were released to the WoT Supertest on September 29, 2022.

1. Map “Steppes”

• The defensive position of the upper base for tank destroyers in square A3 has been reworked. Now it is easier to stop the enemy advance from it.
• Balanced the direction on the 9th and 0th line: now the teams have equal opportunities to occupy the “pocket”.
• Removed excess vegetation on positions for tank destroyers on the 8th, 9th and 0th lines for both respawns.

2. Map “Mines”

• Travel to the island from the side of the lower team has become safer.
• Covers have been added to prevent shooting at the mountain from the side of the island if it is occupied by the upper team.
• Added some cover for the bottom team at the collision point on the corner in square E8.

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All changes are shown in the video for 50 seconds.

source – wotexpress


Modifiche alla mappa: steppe, miniere.

Questa volta un nuovo pacchetto di mappe dai creatori di mappe. I cambiamenti sono piccoli, ma piacevoli.

Le modifiche basate sui dati dovrebbero essere previste in 1 patch. Queste modifiche sono state rilasciate al WoT Supertest il 29 settembre 2022.

1. Mappa “Steppe”

• La posizione difensiva della base superiore per i cacciacarri nel quadrato A3 è stata rielaborata. Ora è più facile fermare l’avanzata nemica da essa.
• Bilanciata la direzione sulla 9a e 0a linea: ora le squadre hanno pari opportunità di occupare la “tasca”.
• Rimossa la vegetazione in eccesso sulle posizioni per i carri armati cacciatorpediniere sull’8a, 9a e 0a linea per entrambi i respawn.

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2. Mappa “Miniere”

• Il viaggio verso l’isola dal lato della squadra inferiore è diventato più sicuro.
• Sono state aggiunte delle coperture per impedire di sparare alla montagna dal lato dell’isola se è occupata dalla squadra superiore.
• Aggiunta una copertura per la squadra in fondo al punto di collisione all’angolo nel quadrato E8.

Tutte le modifiche vengono mostrate nel video per 50 secondi.

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