World of Warships 0.3.1.3 patch notes

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World of Warships 0.3.1.3 patch notes

Source – http://worldofwarships.eu/en/cbt/news/patchnotes-0313/

Fixed a bug which caused changes to 127mm AA-guns of Fuso not being shown in the ship’s characteristics.
Fixed a bug in aiming mechanics that caused missing stationary ships
Fixed a bug of the matchmaker which incorrectly balances game in the “Standard Battle” and “Domination”
Added a prototype of an after-battle survey – thank you for helping us make the game better by answering the questions!
Fixed a bug that caused some effects disappearing with camera turning
Decreased speed for dive bombers & torpedo bombers under attack, increasing the fighters’ effectiveness. Flight speed for unloaded planes is 25% higher than for loaded. Speed of planes under attack is 25% lower than loaded planes.
Movement changes: new turn radiuses
Fixed a “ship sticking spot” in square G2 on Fault Line map.
Changed economic settings for ships Myoko and Mogami by fixing income errors. Credits are now earned in correspondence with the economic model.
“Pyroman” skill effectiveness lowered: Chance of setting your opponent on fire changed from +5% to +3%
Changed bombs and torpedoes on Japanese aircraft. Torpedoes: Tier IV-VII now have Type 91 Mod1A torpedoes with a maximum damage of 8,567; Tier VIII-X now have Type 91 Mod2A torpedoes with a maximum damage of 10,700. Bombs used for all tiers are Type99 N25 Mod1 with a maximum damage of 4,600
Balance changes:
Lowered damage for HE shells by 11.5% – 15.8%.
Lowered amount of AP shell ricochets by decreasing the ricochet angle to 5 degrees.

Improved client performance – some random client freezes are now fixed

  •  Corretto un bug che ha causato modifiche ai cannoni AA da 127 millimetri AA della Fuso e non venivano mostrati nelle caratteristiche della nave.
  • Risolto un bug nella meccanica che a volte provocava la sparizione di navi stazionarie
  • Corretto un bug del MM che bilanciava in modo non corretto il gioco in “Battaglia Standard” e “Domination”
  • Aggiunto un prototipo per un sondaggio post-battaglia – grazie per averci aiutato a rendere il gioco migliore rispondendo alle domande!
  • Corretto un bug che causava la scomparsa di alcuni effetti con rotazione fotocamera
  • diminuita la velocità dei bombardieri di picchiata e aerosiluranti sotto attacco, aumentando l’efficacia dei caccia. Velocità di volo per gli aerei scarichi è del 25% superiore rispetto a quelli caricati. La velocità degli aerei sotto attacco è inferiore del 25% rispetto agli aerei con carico a bordo.
  • Modifiche Movimento: nuovi raggi di virata
  • Corretto il punto G2 nella mappa Fault Line
  • Cambiati i settaggi economici per le navi Myoko e Mogami. I crediti sono ora guadagnati in corrispondenza del modello economico.
  • abbassata l’efficacia dell’abilità “Pyroman”: Possibilità di incendiare il vostro avversario passa da + 5% a + 3%
  • Cambiati siluri e bombe sugli aerei giapponesi. Siluri: Tier IV-VII hanno ora i Type 91 Mod1A con un danno massimo di 8567; Tier VIII-X ora hanno siluri Type 91 Mod2A con un danno massimo di 10.700. Le Bombe utilizzate per tutti i livelli sono Type99 N25 Mod1 con un danno massimo di 4.600
  • cambi di bilanciamento:
  • Abbassato il danno per i proiettili HE dell’11,5% – 15,8%.
  • Abbassata la quantità di rimbalzi per i proiettili AP essendo stato diminuito l’angolo di rimbalzo a 5 gradi.
  • Miglioramento delle prestazioni del client – Alcune blocchi del client sono stati corretti

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