World of Warships – Supertest – Halloween – Jean Bart and Bourgogne – nerf

Home News WarGaming news World of Tanks news

ST. New PvP mode – Halloween.

Players will be divided into two teams with 7 commanders in each and battle until the last eliminated ship in the team in a gradually narrowing zone in the form of a circle. Outside this zone ships will receive damage depending on the class.

New game mode will be available on a Halloween-2017 map – “The Sunray in The Darkness”. 8 ships of Dark Forces will participate in this battle: Razorworm (Kiev), Ghoul (Benson), Octopus (Mogami), Leviathan (North Carolinа), Scarab (Charles Martel), Steel Rat (Z-23), Varg (Bismark) and powerful Rasputin (Nikolai I) with increased HP – 200 000 and 13 km firing range. The new mode is available for players with a Service Record of 12.

Please note that the information in the Development Blog is preliminary.

ST. New patches and emblems

We added two groups of new emblems for clan and ranked battles: “Master of Clan Battles” and “Master of Ranked Battles”. Each has 4 degrees.

There are new patches for Alpha and Beta testers and an emblem of Collectors Club with 4 degrees.

Please note that the information in the Development Blog is preliminary.

ST. Balance Changes.

French battleships Jean Bart, tier IX and Bourgogne, tier Х.

Duration of the “Main Battery Reload Booster” has been reduced from 30 to 20 seconds.

At the moment, considering a pretty fast reload (26 and 28 seconds relatively), duration of “Main Battery Reload Booster” and some other modifiers, these battleships can fire several salvos during the consumables working time. This grants a significant advantage and surpasses other ships of their class in statistics. New duration of this consumable will limit the number of extra salvos and help curtail the feeling of the excessive speed of firing for enemy ships.

READ also:  World of Tanks 10.0 HD armor changes

American battleship West Virginia, tier VI

We continue our work on the pre-settings of the ship; its characteristics are aligned with the gaming model.

Detectability from other ships has been increased from 12.42 to 16.42 km;
Detectability for firing with Main Battery from the smoke has been increased from 12.34 to 15.86km;
Detectability from planes has been increased from 10.68 to 14.68 km;
Anti-Torpedo Defense has been reduced from 35% to 22%.

Please note that the information in the Development Blog is preliminary.


ST. Nuova modalità PvP – Halloween.

I giocatori saranno divisi in due squadre con 7 comandanti ciascuna e combatteranno fino all’ultima nave eliminata nella squadra in una zona che si restringe gradualmente sotto forma di un cerchio. Al di fuori di questa zona le navi riceveranno danno a seconda della classe.

La nuova modalità di gioco sarà disponibile su una mappa di Halloween-2017 – “The Sunray in The Darkness”. 8 navi di Dark Forces parteciperanno a questa battaglia: Razorworm (Kiev), Ghoul (Benson), Octopus (Mogami), Leviathan (North Carolinа), Scarab (Charles Martel), Steel Rat (Z-23), Varg (Bismark) e potente Rasputin (Nikolai I) con aumento del campo di tiro di HP – 200.000 e 13 km. La nuova modalità è disponibile per i giocatori con un record di servizio di 12.

Si prega di notare che le informazioni nel blog di sviluppo sono preliminari.

ST. Nuove patch ed emblemi

Abbiamo aggiunto due gruppi di nuovi emblemi per il clan e battaglie classificate: “Master of Clan Battles” e “Master of Ranked Battles”. Ognuno ha 4 gradi.

READ also:  World of Tanks 1.1 - KanonenJagdpanzer 105 - new styling set

Ci sono nuove patch per i tester Alpha e Beta e un emblema del Collector Club con 4 gradi.

Si prega di notare che le informazioni nel blog di sviluppo sono preliminari.

ST. Modifiche all’equilibrio

Corazzate francesi Jean Bart, tier IX e Bourgogne, livello Х.

La durata del “Main Battery Booster Booster” è stata ridotta da 30 a 20 secondi.

Al momento, considerando una ricarica abbastanza veloce (26 e 28 secondi relativamente), la durata di “Main Battery Reload Booster” e alcuni altri modificatori, queste navi da guerra possono sparare diversi salve  durante il tempo di lavoro dei materiali di consumo. Ciò garantisce un vantaggio significativo e supera le altre navi della loro classe nelle statistiche. La nuova durata di questo materiale di consumo limiterà il numero di salve extra e contribuirà a ridurre la sensazione di velocità eccessiva di sparo per le navi nemiche.

Battleship americano West Virginia, tier VI

Continuiamo il nostro lavoro sulle pre-impostazioni della nave; le sue caratteristiche sono allineate con il modello di gioco.

La rilevabilità da altre navi è stata aumentata da 12,42 a 16,42 km;
La rivelabilità per sparare con la batteria principale dal fumo è stata aumentata da 12,34 a 15,86 km;
La rilevabilità dagli aerei è stata aumentata da 10,68 a 14,68 km;
La difesa anti-siluro è stata ridotta dal 35% al 22%.

Si prega di notare che le informazioni nel blog di sviluppo sono preliminari.

Comments are closed.