World of Tanks news 17 12 2014

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Source – http://ftr.wot-news.com/2014/12/17/17-12-2014/

World of Tanks news 17 12 2014

– Yurko2F (developer) states that the statement “increasing the viewrange over 500 meters on your vehicle using equipment works fine, it allows you to spot an enemy faster” is correct
– Q: “Why not have the individual missions work automatically without having to accept the mission manually?” A: “And it would be even better, if the past battles counted as well, yes? I’d just start the game and all the missions would just get completed.”
– vehicle buffs and nerfs happen “when necessery”
– some player claimed that whenever he has a longer break from WoT, when he returns he always ends up on the top of the team – according to developers, this is just conspiracy theory, there’s no such feature
– shell types in your ammo rack have no influence on the probability of your ammo rack explosion, they however DO influence the power of the explosion – specifically, HE and HESH shells explode more, so the turret, ripped off by the explosion, flies further
– according to Storm, “a lot of” features for solo random players are planned
– there is no official estimate of how much current optimization works (“removing the bottlenecks”) will improve performance of WoT on good computers
– the only thing Storm says about the falling ruble situation: “it’s a complicated question”

  • – Yurko2F (sviluppatore) sostiene che l’affermazione: “l’aumento del raggio visivo oltre i 500 metri del vostro veicolo tramite l’equipaggiamento funziona bene, consente di individuare un nemico più velocemente” è corretta
  • Q: “Perché le singole missioni non funzionano automaticamente senza dover accettare la missione manualmente?” A: “e sarebbe ancora meglio se contassero le battaglie passate, no? Vorrei solo iniziare il gioco e tutte le missioni subito completate.”
  • – nerf e buff dei veicoli arrivano “quando è necessario”
  • – alcuni giocatori dicono che ogni volta che staccano da WoT per molto tempo e poi ritornano, finiscono sempre sulla parte superiore della squadra – secondo gli sviluppatori, questo è solo una teoria di complotto, non c’è questa caratteristica in gioco.
  • –  il tipo di munizioni in stiva munizioni non influenzano la probabilità di esplosione della stiva, ma influenzano la potenza dell’esplosione – in particolare, HE e HESH esplodono di più, in modo che la torretta, strappata dall’esplosione, vola molto oltre.
  • – secondo Storm, “un sacco di funzioni avanzate per giocatori in solo sono pianificate”
  • – Non c’è nessuna stima ufficiale di quanto funzionerà l’ottimizzazione ( “rimuovere le strozzature”) sui buoni pc
  • – l’unica cosa che Storm dice a proposito della situazione del rublo russo: “è una questione complicata”

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